Alla inlägg den 26 oktober 2015

Av Jess - 26 oktober 2015 16:08

Pluggat så det snurrar i skallen, har dels suttit med lite komplettering på en uppgift gruppen fått tillbaka samt det vi redan påbörjat. Vi gör alla individuella delar till gruppträffarna där vi sammanställer tillsammans. Vi gör likadant med det som ska kompletteras. Har även hunnit skura av golven här hemma, fick skura 2 gånger för det var så skitigt. Blir ju så nu när det är lite geggigt ute och man har hund. Var ute och lekte en sväng med vovvarna, dock fick jag koppla Lucky efter en liten stund då har idag var helt döv och drog iväg. Fick en fin bil på Iris när vi lekt färdigt.

 

Det känns så skönt att hon nu är återställd och som vanligt, var väldigt obehagligt när hon blev sjuk. Det kommer dock ta ett tag innan hon har återgått till sitt vanliga foder mm men det är helt ok bara hon mår bra. Vill att alla mina djur mår bra liksom min familj. Nej nu ska jag dona lite till med pluggandet innan jag ska göra mat. Ha en bra kväll där ute

 

 


Av Jess - 26 oktober 2015 07:41

God morgon.

Så var det måndag igen då. Vi fick hämta Iris i lördags och det var en pigg och glad tjej, Lucky fick följa med ner och hämta henne och han blev lika glad han. Iris ska nu gå på dietfoder ett litet tag och så fick hon omperazol som hon ska ha en vecka till. Hon är sig lik dock lite tunn men det är inte så konstigt med tanke på den kraftiga magsjuka hon haft. 

Sen är det så att någon tar och använder sig av mina blogginlägg, det är samma som tidigare men nu har personen bytt portal. Jag inser att det är en person som inte mår så bra och det är i sig inget försvar för att ta någon annans inlägg. Har anmält på den nya portalen so personen använder sig av, vi får se vad som händer. Börjar fundera på om jag ska byta portal jag med för detta börjar bli löjligt, nackdelen är väl att jag tappar de få läsare jag har, har blockerat personens ipnr men det hjälper bara om denne skulle skirva en kommentar. Jaja, vi får se hur det blir, jag gillar denna portal men orkar snart inte med att denne ska ta av mina inlägg UTAN att fråga. Frågar man får man oftast låna av mina inlägg om man länkar till min blogg. Nog om detta nu.

Idag ska jag ringa massa samtal, fixa med Iris päls och klor, tvätta och städa. Måste iväg till dollar med Diddi så hon kan köpa det hon behöver inför partyt hon ska på. Sen ska jag hinna plugga också, det tar jag mig tid för. I morgon blir det lite plugg men även en liten bus och träningsrunda i skogen med hundarna, älskar hösten MEN inte gegget och gruset man får in med vovvarna, det är dock en del man får leva med som djurägare. Ha en bra dag där ute.

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards