Alla inlägg den 4 oktober 2015

Av Jess - 4 oktober 2015 18:21

Så har snart denna dag gått och det har blivit en del. Diddi har sovit max 3 timmar och det märks då hon nyss bad om kvälls medicinen så hon kunde få gå och lägga sig. Tog fram kedjetäcket och gav henne medicinen, så hon sover förmodligen inom en timme. I morgon så ska hon börja sin prao som hon har på sin gala skola. Ska bli spännande och se hur det går. Sen så har hon kommit in i en skapar period igen och hennes rum ser värre ut än någonsin men hon skapar och skapar så det får vara tills i morgon. Nanna var vaken till tidig morgon men vaknade före 15 iaf. Maken gjorde en urgod middag till mig och det blev 6 matlådor efter jag ätit, även fast det är räknat på fyra personer   . Jag gjorde köttfärssås och spagetti till maken och barnen, jag får inse att jag får hålla mig till vegetariskt för jag får stora problem med att kunna äta, jag dregglar inte och mår inte apa men jag får problem med övrig mat och får inte i mig något vilket är förödande. Jag har gått ner i vikt pga detta så nej inget mer kött. Har varit med de två äldsta döttrarna på ica maxi så dem kunde handla. Maken och jag strossade runt lite medans vi väntade på att dem skulle bli klara. Sen fick vi besök av makens pappa och hans fru, innan dem kom tog jag hundarna och gick, jag har väldigt svårt för frun då hon inte har ett sätt som i mina ögon är acceptabelt. Men jag fick stå ut ett tag när jag kom hem med att de var här. Jag har inga problem med makens far för han är trevlig och snäll.

Hundarna och katterna har fått gotta, hundarna ben och katterna tonfisk.

Nej lite kaffe och dona lite innan det är dags för att kolla på lite serier med maken innan det är dags att sova. I morgon ny vecka med MASSA pluggande och så ska jag och Diddi ta itur med att sortera ut saker mm ur hennes rum samt att det ska planeras och fortsätta med att göra om hemma. Hoppas bara att tiden räcker till annars så får hemmet stå tillbaka för skolan går först sedan familjen. Ja jag är ego men jag har get mig den på att jag ska klara utbildningen med bravur!

 

Ha en bra kväll och var rädd om det du har, i morgon kan det vara försent!

 

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards