Alla inlägg den 9 september 2014

Av Jess - 9 september 2014 22:40

Sova är nåt som jag tydligen inte ska göra. Fick nästan 1,5 timmes sömn idag hade gärna sovit minst 7 timmar till men men. Har suttit en hel del i telefonen samt att Lucky inte är helt ok i magen. Gjorde min hemma träning och jag har fortfarande sjukt mycket träningsvärk vilket iofs tyder på att jag gjort nåt rätt   . Har pratat med Diddis skola som ringde idag och fick veta att numer får barnen inte åka hem med taxin annat än dom tider som är satta, alltså om en elev behöver åka hem tidigare måste en förälder hämta vilket då för min del betyder att jag ska kasta mig iväg på första bästa buss och åka till hennes skola vilket tar nästan 1 timme innan jag är där för att sen ta samma vända hem. Vilket som har vi nu ändrat hennes tider på tisdagar från 14:40 till 13:20 då hon iaf inte går till slöjden. Sen så väntar vi fortfarande på den där förbenade dyslexi utredningen som tycks lysa med sin frånvaro. Blir så trött på att det ska strulas och förhalas. Men bara gilla läget och sätta på sig stridsutrustningen och börja strida igen. Känns som det alltid kommer att vara strid om allt. Är allmänt less på det mesta just nu vilket gör att jag är en aning kingig och är ganska trumpen och det i sin tur smittar överiga hemma tyvärr. Men det blir inte bättre av att gnälla så bara bita ihop och göra sitt bästa. nu blir det kaffe och lite pluggande. Ha en bra natt och sov nån timme åt mig med

Av Jess - 9 september 2014 07:14

Jösses jag har sån sjuk träningsvärk i mina lår, främst i baksidan av låren. Jag provade på att göra olika typer av squats igår och trodde att den träningsvärk jag hade igår skulle lindras men jag har ÄNNU mer träningsvärk idag så det blir till att göra ännu mer av dessa squats plus lite annat. Blir inget gym idag pga tidsbrist men kan som sagt träna hemma.Jag har snart gjort natt 1 av 5 och är ganska mosig i skallen nu. Nyser och känner mig småhängig men men det går över. Igår tog jag beslut i det jag grubblat på och nu får jag vänta och se vad svaret blir. Ska bli spännande om det går vägen.  Ringde även Diddis nya hc och pratade med dom om lite olika saker jag ville att dom skulle kolla upp henne för. Blev helt spak när kvinnan jag pratade med sa att självklart ska hon kollas upp, vill ni ha 1 en timmes besök till en utrednings läkare. Tackade ja naturligtvis så på torsdag ska vi dit och så får vi se. Jag har den hc också eftersom den förra inte lyssnade samt ställt diagnos fel alldeles för många gånger. Tack vare denna hc hon och jag nu har så har jag fått hjälp med det jag sökt för dessutom är det tack vare dom som jag idag mår bra genom att hjälpa mig få min gbp så jag fick behålla mitt liv. Jag har nu gått ner 36kg och har 2 kg kvar till den vikt jag måste minst ner till men mitt egna mål har jag 6 kg kvar. Känns så bra och jag mår så bra, jag orkar mer och håller inte på att storkna när jag går mm. Visst jag har fortfarande svårt med maten samt att jag tappat mer än hälften av mitt långa hår. Vad det gäller maten så kommer det med tiden bli bättre och håravfallet beror ju till stor del av att jag har zinkbrist men har nu ätit zink några dagar, vet att det tar tid innan det rättat till sig och som tur är så växer håret ut igen. Nej nu sista rycket innan hemgång och lite sömn. Ha en underbar dag ni som läst

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards