Alla inlägg den 26 september 2014

Av Jess - 26 september 2014 10:45

Blev ju ingen extra matlagning igår för annat kom i vägen men idag har jag gjort korvstroganoff, chili con carne och lasange så nu slipper vi göra middag i helgen vilket kan vara skönt. Idag till middag blir det dock tacos för familjen vi får även middags gäster. Ninna och Johan kommer och äter. Vad jag ska äta vet jag inte men tacos äter jag då inte, jaja det visar sig. Har pratat med fk även idag och fixat lite så det blir rätt denna gång. Tvättmaskinen går varm samt att diskmaskinen får gå en extra gång. Höst och vår är ingen kul tid när man har hund, det är konstant grusigt och det värsta jag vet är grusiga golv. Jag skulle kunna dammsuga hela tiden för att slippa grus men vem har tid med det? Fast det blir minst 1 gång per dag , idag blir det nog 2 gånger annars får jag spader. För trots att jag har dammsugit så märks det inte nu. Idag börjar min arbetsvecka så i helgen blir det inte många knop,för sova kan jag ju inte som vanligt, sover jag mer än 1 timme får jag vara glad. Nästa vecka blir en TUFF vecka med jobb och möten mm, men men så är livet på en tallpinne. Nej nu kaffe sen hänga mer tvätt. Ha en underbar dag och helg

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards