Alla inlägg den 16 september 2014

Av Jess - 16 september 2014 06:13

Igår eftermiddag när jag satt vid datorn och kollade mail trodde jag att jag att jag blivit knäpp(are) ,jag hade förvisso musik på, men när jag helt plötsligt känner hur det vibrerar inom mig och att blommorna skakade på blombrädan så stängde jag av ljudetför att lyssna om det var grannen under som tvättade. Men det var det inte, rutorna skallrade och min stjärna som hänger i fönstret började vrida sig, Lucky tittade med stora oroliga ögon på mig och katterna var märkbart upprörda. Tittade ner på min dataskärm och ser hur flera stycken ute på FB skriver att dom känt samma sak som mig. Va i hela fridens liljor händer? Jo det var ett skalv ganska långt härifrån dock men det kändes VÄLDIGT tydligt. Diddi kände av det med men inte Nanna. Ringde mina föräldrar som bor i huset bredvid men dom hade inte heller märkt nåt. Lite läskigt tycker jag nog det var. Senare på eftermiddagen kom Becca med sin dator som inte fungerade, Peter fixade den genom att ta ur batteriet*S* Inte första gången så han förstod att det kunde vara det som var felet. Sen åt vi middag och efter det så tittade jag och Becca på Maleficent (jag ,Nanna och Peter såg den i söndags i lördags såg vi på frost med Diddi) den är riktigt bra kan jag berätta och jag rekomenderar den varmt.Senare på kvällen gick jag över till mina föräldrar för mamma skulle hjälpa mig att färga mitt hår, Peter följde med han också. Natten har varit en kamp mot mina onda öron och jag måste ringa hc för att jag står inte ut med denna öronvärk, inget hjälper mot den så jag antar att jag har en öroninflammation. Får det då och då så jag är inte förvånad. Blir ett himla låååååångt dygn för mig eftersom jag ska jobba inatt samt att jag ska på möte kl 10 i morgon så jag kommer i säng tidigast tolv i morgon dag. Förhoppningsvis kanske jag kan vila lite på dagen idag men som det känns nu går det inte för ligger jag så gör det ÄNNU ondare. Diddi blir hemma idag med då hon är krasslig. Peter och Susann har åkt iväg och jobbat. Nanna har nog lagt sig nu så hon sover nog hela dagen. Vad ska jag hitta på då? Tja det blir väl några muggar kaffe till innan jag sätter igång med hemmet och så ska jag jaga hc. Ha en bra dag där ute

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards