Alla inlägg den 19 september 2014

Av Jess - 19 september 2014 19:05

Äntligen har jag varit och tränat lite idag. Har inte vågat träna pga förkylning med tillhörande öron/hals värk samt feber men nu så är det bara tuta och köra     Jag mår inte bra varken fyskiskt eller psykiskt när jag inte tränar. Idag är det ju fredag och jag har en ledig helg och vad är då bättre än att träna*S* Jo umgås med familjen men träna också. Sen så ska jag SOVA ikapp lite timmar ( ja jag vet att man inte kan sova ikapp) 

Idag har jag varit med Nanna på möte efter det jag slutat jobba se hann jag faktiskt vila ett tag innan det var dags för att rasta vovven och sen träning. Idag är det ju som sagt fredag och det bukar betyda tacos här men inte idag, nä för idag är det barnbidrag samt vårdbidrags dag så familjen äter utemat, inte jag dock jag lyxar till det med en äggmacka och sedan blir det ett äpple. Ska ev ta mig ett glas rött till filmen ikväll men vi får se. JAg ska göra ingenting resten av detta dygn allts efter duschen*S* Ha en bra helg ni som tittar förbi

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards