Alla inlägg den 25 september 2014

Av Jess - 25 september 2014 09:49

Löningsdag och det betyder även betala räkningar. Så nu är dom betalda och man får bo en månad till  samt att jag har betalat in kvarskatten, phu känns bra men det svider i plånboken. Håller på att frosta av frysen samtidigt som jag har gjort 60 köttbullar till familjen och matlåda till maken. Ska tvätta och fixa golven också samt ringa några samtal. Vill åka in och träna men får snällt hålla mig till promenad idag, men vette sjutton om jag kommer klara låta bli att träna, jag blir så jädrans rastlös och får dåligt samvete. Jaja vi får se hur det blir. På eftermiddagen ska Nanna få samtal från fk men det är väl tveksamt att hon pallar men jag ska sitta med som stöd. Sen blir det till att handla lite, till kvällen tänkte jag göra en lasange och en köttfärslimpa så är det bara att värma sen i helgen. Ja jag får överskotts energi nu  när jag inte tränar. I morgon börjar min arbetsvecka så i helgen kommer jag vara en zombie så då orkar jag varken det ena eller det andra. Nä nu sätta fart. Ha en bra dag alla

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards