Alla inlägg den 27 september 2014

Av Jess - 27 september 2014 22:10

Natten som gick upptäckte jag att jag börjar bli blåaktig om händerna, inte som när dom är kalla utan mer som blåmärken. Om det beror på näringsbrist vet jag inte men skumt är det iallafall. Sov 1 timme men lade mig en sväng på eftemiddagen och lyckades sova ca 1,5 timme. Har nu även märkt att jag börjar bli vinglig när jag är ute och går, liksom som man går när man druckit lite mer än man borde samt att jag börjar bli muskelsvag. Känns inte så kul för jag vet att nu blir det andra åtgärder som är mindre roliga. Ska prata med dietisten på måndag och se vad som händer. Idag tyckte jag att jag var så smart som åt 80 g smågodis, gissa vad jag blev tvärdålig naturligtvis. Det och 1 knäcke med ost och 2 koppar kaffe är allt jag fått i mig idag, jag blir ju mätt på kaffet numer och det gillar jag inte. Sen så saknar jag träningen som bara den, jag borde vara helt slut kroppsligt pga näringsbrist men jag är pigg bortsett från at jag är vinglig och börjar känna att jag är muskelsvag. Sitter nu på jobbet och känner mig proppmätt så som man kan bli om man äter en brakmiddag, jag åt vid 18 och då var det en knäcke med ost. Jag brukar alltid göra en kopp kaffe när jag kommer till jobbet och svepa men nepp får inte i mig nåt trots att jag försöker.  jaja det löser sig på ett eller annat sätt på nåt vis. Nån av er som läser som vet om man ändrar färg vid näringsbrist?

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards