Alla inlägg den 24 september 2014

Av Jess - 24 september 2014 21:28

Jaha, då var denna dag över då. Idag har jag varit på en heldags utbildning i förflyttningskunskap , närmare bestämt durewall. Visst var det nyttigt och man fick lära sig en del , men det mesta använder man sig redan av även om det inte är helt enligt den tekniken. Blev lite rörigt innan jag åkte i morse dock dels pga att Lucky återigen är dålig i magen och dels för att jag inte hann det jag skulle innan jag åkte, men det försvann ju inte utan var kvar tills man kom hem. Maken tog dock disken samt gjorde middagen. Har försökt få i mig mer kcal idag och det har gått sådär, landade på ca 750 kcal tack vare salta kex, utan dem hade jag inte kommit upp i mer än 500 kcal. Jaja det är en ny dag i morgon och jag fortsätter försöka! Ja envis är jag och kommer alltid vara, annars hade jag inte kommit dit jag är idag. Diddi och maken har lagt sig , Susann och Nanna sitter på sina rum och pladdrar med kompisar via nätet och jag sitter här och försöker få min skalle att fatta att jag borde vara trött. Snart kanske jag kan gå och lägga mig med....eller inte det visar sig. I morgon blir det till att frosta av frysen samt att göra storkok mm. Ev ska jag och Diddi gå till biblioteket en sväng när hon kommit hem. Sen tror jag att jag är ganska slut. Nej lite kaffe och slösurfa lite innan jag ska bege mig i säng. Ha en bra kväll där ute..

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards