Alla inlägg den 30 september 2014

Av Jess - 30 september 2014 17:18

Tog en sväng i skogen med Lucky och det var så skönt och avslappnande. Här kommer lite blider på min stora bäbis och nån filmsnutt från skogen.

 

           


 
 
 

Av Jess - 30 september 2014 14:39

God morgon eller nåt. Min bråkande mage mår nu bra igen det tog sin lilla tid. Men den tiden fick mig att börja tänka och tja jag tror det är min kropps sätt att säga STOPP! Så nu får jag lov att tänka om igen, tänk om gör rätt heter det ju! Jag har sovit 3,5 timme och det var behövligt samt att jag är ledig inatt och kommer då sova gott HELA natten! Skulle ju iväg på dans ikväll men jag får se för jag vill inte stressa och motion får jag ändå genom vovven, dock saknar jag gymmet massor men jag måste nu tänka om och jag kommer också göra det. Vikten går ju neråt sakta men säkert och jag är numer normalviktig enligt bmi tabellen och jag behöver lägga mer fokus på att få i mig näring mm. Så jag kommer lägga gymtid (om jag inte har för mycket att göra) när jag är ledig och sedan  hålla mig till promenader när jag jobbar. Nej nu ska jag försöka få i mig lite drickkvarg och sedan gå en promenad med Lucky.

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards