Alla inlägg den 20 september 2014

Av Jess - 20 september 2014 18:22

Jaha då har jag anmält Lucky till en inofficiell utställning den 19 oktober här i närheten. Herre jösses vad jag kommer vara nervös,jag har inte ställt ut hund på MÅNGA år och inte har jag ställt ut så många gånger heller. Men det ska bli spännande för han är otroligt vacker min lilla pojke.

 

   

Vet att jag förmodligen kommer vara så nervös att jag mår illa som en galning, så har det då varit alla andra gånger. Men träning ger färdighet heter det ju.

Av Jess - 20 september 2014 09:32

Lördag och snart iväg på ett spinning pass, skulle även ta ett litet gympass men det står jag över för jag känner mig inte 100 i kroppen så det får räcka med spinning idag. Idag är jag glad och stolt över mig själv, idag har jag nått kurvan för "norma"vikt och har nu bara lite kvar till mitt eget slutmål. Svårt att fatta att, 1 mars i år vägde jag 102kg och idag har jag klivit under 64kg. Det är 38kg mindre att släpa på. Ja jag har problem med att äta vissa saker men det kan jag leva med, kött är inte hela livet. Jag ångrar inte en sekund min gbp, jag har fått tillbaka mitt liv och jag har inget problem med bloddtycket längre,. Nä nu i med kaffe sen iväg. Ha en bra lördag alla

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards