Alla inlägg den 28 september 2014

Av Jess - 28 september 2014 22:19

Idag har varit en dag då jag  ena stunden totalt slut och slumrat och andra stunden full av överskottsenergi. Jag tror mycket beror på att jag inte tränar och nu skiter jag ärligt talat i det. I dag blev det en pw på 50 min med vovven som var mindre imponerad*S* Men jag fick ur lite av min rastlöshet och vips så mådde jag mycket bättre. Har idag fått i mig sammanlagt 3 knäcke och en 1/4 portion med havregrynsgröt och 5 chips. Ganska mycke för att vara jag, samt att jag kunnat dricka kaffe utan problem nästan. Nä som sagt jag MÅSTE träna annars blir jag idiot. Jag gör nu natt 3 och har en natt  till i morgon sen ledig en för att sedan göra 2 igen. I morgon hinner jag inte in på gymmet eller nåt pass men ska ta en pw innan jag ska på personalmöte iaf. Måste försöka få tag i dietisten i morgon med. På tisdag ska jag gå på ett 2 timmars pass med lite variation*S* längtar massor, ska även försöka baka lite eller så får det vänta tills på onsdag . Nanna fyller snart 19 så då behövs det lite att bjuda på och hembakt är godast samt att det finns allergier/överkänslighet i släket så bakar man själv så vet man vad det är i. Diddi har haft problem med magen hela dagen så vi får se om det är hennes ibs som kommit i ett annat stadium igen. Jag blir inte klok på allt som ska trassla men det är min lott i detta liv. Jag måste försöka sätta mig in i att vara vegetarian så jag kan börja laga mat som jag kan äta, men jag tycker att det verkar krångligt men jag har ju inget val om jag nu inte ska leva på knäcke resten av mitt liv. Visst det finns mycket som är färdigt men jag vill kunna laga eget mm samt lära mig vad som är bra och vad som är mindre bra. Jaja det blir nog bra  till slut skule jag tro. Sen måste vi införskaffa en fullstor frys för vi har ju bara halv ky/frys vilket inte går om man är fler än två plus att jag nu börjat med storkok då får ju inget plats alls. Bläää alltid är det nåt. Nej nu lite kaffe sen jobba lite då.Ha en underbar natt.

( Saknar mina föräldrar som är på cypern. Hoppas ni får en kanon semester)

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards