Alla inlägg den 25 augusti 2014

Av Jess - 25 augusti 2014 19:16

Jösses så fort helgen gick och inte hann jag med allt jag skulle men men. Tränat har jag iaf gjort för det är nåt jag prioriterar. Tränade lördag,söndag och idag så i morgon blir det vilodag, dels pga att jag verkligen inte hinner få in träning men även pga att kroppen behöver vilan. Idag har jag varit på 40 års kontroll och jag fick med beröm godkänt    Vågen visade 67,5kg  och mitt bmi är nu 26,4 , så nu har jag 7,5kg till målvikten! Fick göra en sk fett analys eller va det nu heter. Förr hade jag (innan op) 57% fett i kroppen nu ligger det på 29,7 , man ska ligga mellan 23-34 i min ålder så inte fy skam med andra ord.När hon mätte omfånget så hade jag gått från 120 till 82. Jag är riktigt nöjd över att jag fick så bra resultat, det ända hon hade att klaga på var att jag röker (även om det inte är mycke) och att jag snusar.

Har även försökt jaga fk men då min knäppa mobil vägrar låta mig ringa nånstans gick det åt skogen, några timmar senare så funkade det att ringa. Jag måste lämna in min mobil innan nåt mer knäppar. Idag ska jag jobba och även i morgon, känns lite konstigt att inte jobba varannan vecka , jag jobbar ju ca 95% nu ju så det blir mindre ledighet men vad gör det?  Nej nu ladda inför nattens pass. Ha det så gott folket

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards