Alla inlägg den 13 augusti 2014

Av Jess - 13 augusti 2014 15:30

Susann och Tom sitter på hövdingens plats!

 

Diddi sitter på en av långbänkarna i långhuset

 

Här kommer lite fler bilder från dagen

               

Tja bilderna hamnade på sne men ni får vrida på huvudet *S*

Diddi såg även till att hon, jag och Peter blev medelmmar i fafner. Det var så underbart att gå där och det var så otroligt fridfullt.




  

Av Jess - 13 augusti 2014 08:43

God förmiddag eller nåt. Idag ska Susann, Tom, Diddi, Peter och ja åka till vikingabyn i årsunda, det ska bli kul. Diddi har vaknat samt att jag har väckt dom andra så dom kommer upp. Nanna har inte lagt sig än , inte så ovanligt. Hon får lägenheten för sig själv några timmar så hon kan göra det hon vill när vi är borta. Lucky grävde upp mig ur sängen vid halv sex. Tänkte att då kan jag passa på att ta en halv lång prommis men se det tänkte minsann inte han inte. När han kissat det han skulle så satte han sig ner och vägrade gå ett enda steg, jag drog och till och med släpade men nej han skulle hem. Gav upp efter ett tag och när vi kom hem la han sig och toksomnade, *morrrrrrr* Jag kunde ju inte somna om! Så jag fixade en garderob till Nanna och plockade mm, vikt undan tvätten och startat en ny maskin. På eftermiddagen ska mamma,jag,pappa och Peter till Nannas lägenhet och gubbarna ska köra det sista och jag och mamsen ska städa det sista sen är det klart. Får se hur kul det blir för jag har sån sjuk träningsvärk i bröstmusklerna, ja i armar och lite i benen med men inte i närheten av vad jag har i bröstmusklerna. Blir inget gym idag så jag får ta det jag har hemma för att mota värken lite, men prommis blir det ikväll , om vovven ska med eller ej vet jag inte än det visar sig. Sen pga att tiden inte riktigt räcker till så ska jag göra lapskojs till middag, enkelt och snabbt. Nej nu mer kaffe sen göra oss klara för vikingabyn. Ha en underbar dag gott folk

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards