Alla inlägg den 8 augusti 2014

Av Jess - 8 augusti 2014 08:20

Att ha en morgonpigg vovve är inte alltid så kul som idag tex. Men men bara kliva upp och gilla läget, han är rastad  och har fått mat mm och sover nu som en gris. Jag lyckades ignorera honom fram till kl 5 iaf. Kommer bli en LÅÅÅÅÅNG dag för mig idag. Igår var ju jag och maken in på GRF skitkul och bra musik dock blev jag besviken på dels ljudet men även på sjävla volbeat men men fick ju se grymma arch enemy iaf, visst är hon hyffsad deras nya sångerska men hon når inte riktigt ända upp till vad den förra lyckades med. Jag skulle ju inte dricka hade jag sagt men 1 öl och 1 cider blev det och peppar peppar så gick det bra, men det där med att äta är inte min grej tydligen. Testade viltrulle men efter nån tugga så åkte jag på en megadumpning och var tvungen att sätta mig ner och andas mig igenom den, det tog ca 40 min . Så äta nej det blir inget av med det under festivalen helt enkelt vägrar bli sittandes med dumping!! Men vi hade kul och det är det som är huvudsaken. Nu massa mer kaffe och vänta på att övriga här hemma ska vakna, sen blir det att dra in på GRF igen för mig och maken. Ha en bra dag alla för det ska jag ha

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards