Alla inlägg den 14 augusti 2014

Av Jess - 14 augusti 2014 13:53

Minne vad är det? Jag har då inget tydligen, tur jag har mobilen som påminner mig om möten mm. Drog tidigt till gymmet i morse och efter ca 40 minuter så larmar mobilen om att jag ska på möte 2 timmar senare. Panik att avsluta det jag gör och kastar mig på bussen hem för att hinna duscha och sen iväg till stan ige för möte. Phu jag hann! Sen har jag inte hunnit nå mer idag och det ända jag ska göra förutom middag blir att dammsuga. I morgon börjar jag jobba igen och jag kommer gå upp i tid, jag kommer jobba 30 timmar mer i månaden vilket jag tror gör att jag hamnar på ca 95% , så nästan 100% igen då. Tja så länge jag slipper dagtid är jag nöjd och pengarna är välkommna nu för så fort jag vet om schemat kommer se ut som det gör nu eller inte så ska jag beställa tid för en intensivkurs..... Idag är Ninna och Johan här och dom ska äta middag med oss, det blir nåt så simpelt som chili con carne till middag! Nej nu glo på nätet sen vette katten. Ha en bra dag folket

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards