Alla inlägg den 7 augusti 2014

Av Jess - 7 augusti 2014 08:00

Ja då är det torsdag och getaway drar igång, ååååå det ska bli så kul. Dock hade jag gärna sovit lite längre idag men Lucky ansåg att jag INTE skulle sova. Han började tröka redan vid 4 men jag vägrade, kl 6 var det bara att ge upp för då stod han mer eller mindre i sängen och grävde på mig. Jaja, har man djur och barn så har man   Igår fick min mobil spunk och den påstår att jag inte har nåt simkort i sam massa annat skumt som ploppar upp. Jag har provat trycka till simkortet , jag har stängt av den massa gånger mm men näpp den funkar en stund sen kommer tex tex med nåt om roaming samt att simkortet inte är i, så nu kan man inte ringa mig utan man får antingen maila, kontakta via nån av sidorna jag hänger på , komma hit eller ringa maken. Känns skönt på ett sätt att inte ha mobil faktiskt samt att jag inte behöver veta vart den är. Så om nån nu tar kontakt via nätet så kan det ta ett tag innan jag ser det för jag sitter mindre och mindre vid datorn också. Nej om jag skulle köra igång tvättmaskinen samt att fixa det som måste fixas för att vi ska kunna åka iväg. TACK MAMMA OCH PAPPA för att ni ställer upp som backup samt att ni rastar Lucky.

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards