Alla inlägg den 2 augusti 2014

Av Jess - 2 augusti 2014 18:14

Så blidde det kväller igen då. Idag har mamma hjälpt mig att få i lite färg i håret. dammsuget är det också men orkade inte torka golven men har badat/duschat vovven. Gjorde halverade färskpotatisar i ugn med rosmarin och peppar, till det fick Nanna och Diddi varsin snitszel medans jag tog en vegohamburagre till och maken korv*S* Susann och Tom drog till stan och skulle gå på bio och jag antar att dom äter i stan. Har packat träningsryggan för nu är det slut slappat. I morgon blir det gym och det blir det ett par veckor till sen blir det gym blandat med andra typer av pass.Ska åka och köpa mig en bra kalender i stort format så jag kan planera in träning med allt annat. Har varit väldigt slapp länge nu och jag är oerhört slö i kroppen och energifattig, tror det dels beror på brist av träning men även ev vitaminbrist. Ska på dels 40 års koll och så ska jag till dietisten för matinfo mm sen går jag på rehab för knäna så jag har att göra. Snart börjar skolan för Diddi och det blir åter strikta rutiner och bättre ordning. Ikväll ska jag och maken titta på supernatural som vanligt, vi har nu kommit in på säsong 8 avsnitt 3 tror jag det är, ska även en sväng till katthemmet för att dona med en misse. Nej nu kaffe sen börja titta på supernatural.

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards