Alla inlägg den 28 augusti 2014

Av Jess - 28 augusti 2014 14:54

Idag har jag varit och tagit blodprov, det blev 9 rör. Har telefontid med kirurge på tisdag och dom ville att jag skulle ta en del prover innan. Efter det begav jag mig till gymmet och det blev ett pass på 1,5 timme. Precis när jag klev ut där i från så får jag veta att Diddi mår illa och att en lärare ska ringa. Diddi fick komma hem och nu hoppas vi att jag slipper skiten hon bär på för jag har ingen lust att bli magsjuk! Det är många som är magsjuka nu tydligen.  Efter Diddi varit hemma en stund tog jag Lucky med mig ut i spåret , ville testa om mina knän håller för löpning, körde pw blandat med löpning. Lucke var inte så imponerad av att behöva springa och dessutom blev det drygt 5km. Efter halva rundan så släpte jag honom lös och han var jätte duktig och sprang bredvid men sackade efter då och då för han var ju bara tvungen att kissa på var tredje träd*S*  Dock har jag nu insett att mina knän är inte redo för löpning ännu, bara gilla läget och fortsätta med pw . Kanske till nästa sommar kan jag löpa men det visar sig, det som krånglar är menisken i båda knäna och jag kommer få bannor av min sjukgymnast för att jag provat men jag ville verkligen veta och nu vet jag. Dock får jag nu lida några dagar för detta, båda knäna är fint svullna och vänstra är lilte åt det lila hållet. Straxt ska jag börja med middagen och senare blir det att åka och veckohandla för jag börjar min arbetsvecka i morgon så då hinner jag inte sånt för det ända jag kommer hinna iväg och göra är min träning. Ja jag är ego men det är för min skull jag gör detta och jag mår bra av det och nej familjen lider inte av det för jag umgås med dom flera timmar vaarje dag, det som blir lidande är umgänge utanför men så är det och så får det bli. Ha nu en bra fortsatt dag ni som läser.

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards