Alla inlägg den 21 augusti 2014

Av Jess - 21 augusti 2014 21:48

Idag fick jag sova 1,5 timme innan jag vaknade av ett ryck och trodde att jag sovit minst 8 timmar. Ut med Lucky sen dammsgning innan jag drog till gymmet. Diddi hade haft en bra dag och var ganska trött , det blir lite mycke intryck i början och det tröttar ut henne. Nanna sov till efter kl 17 och suss har jobbat en sväng. Ninna och Johan köm över en sväng. Ikväll är sista natten sen är jag ledig 3 nätter innan det är dags igen. Jag har ju som jag skrivit tidigare gått upp i tid under hösten så nu blir det inte lika lång ledighet som när jag jobbar 75% men det är helt ok. Det som är svårt är att få till allt så det funkar. Sömnen blir väldigt lidande när jag jobbar men det är en prioritering jag går gilla om jag ska kunna få ihop allt. I morgon efter jobbet åker jag direkt till gymmet för jag ska följa med Nanna på möte kl 13 ca och jag hinner iaf inte sova innan så då tar jag träningen på förmiddagen så har jag eftermiddagen till att städa av hemma. Ninna ska göra middagen i morgon så slipper jag, vilket jag tycker är underbart! Maken ska iväg på nåt med jobbet så han kommer intehem förens på kvällen. Förmodligen kommer jag slockna runt nio i morgonkväll skulle jag tro för jag har inte sovit mer än lite drygt 4 timmar sen i tisdags morse , dock känner jag mig inte trött men vet att eftersom jag är ledig i morgon så kommer jag slockna som en sten tidigt. Det är iofs bra för då hinner jag en hel del på lördags morgon innan jag ska iväg och träna. Har idag beställt mer pwo men en annan sort för att prova samt att jag beställt lite protein produkter. På lördag eftermiddag ska jag ta och bada och skura Lucky samt frisera honom lite och klippa klorna. Jag tycker inte jag gör annat än klipper klor och tassar på honom, mitt lilla pälsmonster. Nej nu åter till verkligheten och jobbet. Ha en bra natt där ute!

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards