Alla inlägg den 6 augusti 2014

Av Jess - 6 augusti 2014 08:29

God morgon där ute!

Idag är jag trött som få men vad gör det? I morgon är det då dags för årets festivla på getaway och jag längtar massor!! Tre underbara dagar fylld med bra musik och trevligt folk mm. Var till kattehmmet på kvällen med Helena och var där till midnatt typ så när klockan ringde i morse ville jag inte kliva upp men det var bara att gå upp och sen iväg till katthemmet för att ge insulin. Luckys mage är återställd , peppar peppar och nu hoppas jag den fortsätter vara det. Han är inte så glad för han får inte så mycket mat men men så är det bara. Han är som en stor bäbis, han är där jag är och skulle jag gå iväg utan honom rasar hans värld, lilla plutten.Idag blir det till att tvätta och tvätta mm, Cobra har kommit in i en period igen med att kissa i våran säng så nu får hon inte vara i vardagsrummet! Hon är periodare när det gäller just kissa i sängen varför vet jag inte. Å nej jag tänker inte ta bort henne pga det, det finns ALLTID en orsak till varför ett djur gör sina behov på fel ställe det gäller bara att komma på vad det är! Nej nu ska jag ta lite kaffe och vem vet kanske jag tar en stödvila mellan maskinerna tvättar. Ha en bra dag

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards