Alla inlägg den 29 augusti 2014

Av Jess - 29 augusti 2014 22:03

Diddi blev hemma idag med då hon inte var riktigt kry men nu är det fullt ös på henne eller rättare sagt det var det innan hon somnade.Susann har idag varit på anställningsintervju i sandviken och hon ska nu börja vikariera inom förskola,grundskola och fritids i sandviken. Hon blev utringd direkt och börjar jobba på måndag. Känns  kul att hon ska vicka dels som lärare men även inom barnomsorgen. Lycka till gumman! Nanna har svårt med sömnen och sover lite här och lite där, men vi ska lösa sömnen på nåt sätt tillsammans. Idag blev det ingen träning för mig och jag har lite ågren över det men men det är som det är. Luckys mage har kraschat igen och nu blir det foderbyte för såhär kan han inte ha det , mattes lilla nalle. Jag har idag även fått fingrarna ur och rensat ur min garderob och det blev 1 hel säck nästan med kläder jag krympt ur. Diddi kollade igenom kläderna innan jag slängde dom i säcken, hon plockade åt sig lite. Har även hunnit med att mata snabeldraken och skurat golven dock blir det till att skura golv ett par dagar till då min stackars vovve inte alltid hinner ut pga sin kassa mage. Idag så börjar min arbetsvecka och jag gör natt nummer 1 av 6 så jag vet vad jag ska göra i helgen. Vad ska du göra denna helg?

Nej nog skrivet nu, ha en bra kväll

Av Jess - 29 augusti 2014 20:37

Snäll make jag har. Nya löparskor , träningsjacka och ett par mysbyxor köpte han till mig idag. Det är kärlek det.

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards