Alla inlägg den 12 augusti 2014

Av Jess - 12 augusti 2014 06:59

Ja så är det tisdag redan och igår blev det inget bloggat, jaja vad gör väl det? Har varit ute med Lucky på prommis, det blev 3,5km och jag frös som bara den trot att jag hade fleecetrjöja på mig. Blir spännande och se hur jag kommer frysa i vinter. Sitter och dricker min frukost nu eller rättare sagt jag dricker kaffe med protein, frukost eller mat överhuvudtaget får mig fortfarande illamående men jag försöker pina i mig mat ändå men frukost går bara inte. Så det blir kaffe med protein och givetvis mina vitaminer. Ska in till gymmet om en timme ca och köra igenom kroppen, har träningsvärk som bara den i låren och skinkorna pga att jag började med squatsen igår, började med 50 och trodde ärligt jag skulle gå av innan jag var klar. Idag blir det till att göra 55, jag ska öka 5 varje dag tills jag kommer upp till 200. Gjorde ett tränings schema igår som jag hoppas innerligt att jag kommer kunna följa men som sagt familjen går före ALLT och blir det nåt så är det så. All träning är bättre än ingen träning även om man inte gör mycke är det alltid mer än inget. Måste införskaffa mig träningskläder, dom jag lånat och fått  är förstora, det ända jag fortfarande kan ha utan att tappa är byxorna (även om jag får dra upp dom konstant) me dom är snart förstora dom med. På eftermiddagen ska jag och min mamma in och städa ur det vi hinner i Nannas lägenhet, förhoppningsvis blir det mesta gjort idag. Förövrigt så är det försöka komma in i runtiner som gäller här hemma. Nej nu ska jag snoka lite på nätet innan jag drar iväg. Ha det så bra alla där ute.

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards