Alla inlägg den 16 april 2014

Av Jess - 16 april 2014 23:02

Idag är jag seg som få. Sovit för lite som vanligt. Varit och inhandlat påskgodis och beställt näringsdrycker till Diddi, passade på att kolla hur dyrt det kommer bli när jag ska hämta ut allt som ska hämtas ut pga min operation. Jag var helt säker på att det skulle gå på minst 2000 men med rabatterna jag får så blir det straxt under 700kr. Ska väl in på tisdag och hämta ut allt så det är klart. Har 2 nätter kvar med denna sen är jag ledig tills på torsdag då gör jag mina sista tre nätter innan operationen. Måste komma ihåg att ringa BUP i morgon och fixa en ny licens och recept på melatonin för snart är det slut och utan det sover inte Diddi alls vilket skulle resultera i kaos. Hemma känns det lite konstigt då Suss är i Manchester och bara Diddi är hemma av barnen. Jag vet liksom inte hur jag ska göra, visst har jag saker att göra och Suss klarar sig själv men det blir ändå annorlunda. Bara det att laga mat till 1 person (både jag och maken går ju på pulver) är konstigt för att inte prata om svårt. Jag brukar ju normalt göra mat  för 5 personer eftersom maken brukar ha matlåda och nu gör jag bara till 1. Jaja jag lär mig kanske*S* Sen när jag är sjukskriven ska jag ta och gå igenom alla papper på Nanna och Diddi som är från BUP och HaB. Finns en del som behöver förnyas och en del annat som måste tas tag i. Nä nu lite kaffe och glo på nätet lite. Natt natt till er som ska sova.

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards