Alla inlägg den 1 april 2014

Av Jess - 1 april 2014 22:14

Då har dagen gått och jag är åter på jobbet. Har fått en del saker gjorda som jag tyvärr skjutit på men nu så har jag bokat tid för urdragning av Tingelings hörntänder, dom är ömma och ena tanden är påväg ut så det är dags helt enkelt om hon ska kunna äta. Nu får hon blötmat som jag köpt hos vetrinären när jag var dit med en annan misse idag. Så på måndag är det dags för henne att få det gjort. Fick skjuts idag av maken vilket var skönt. Idag gav mina gamla kängor upp så idag tog jag fram vårskor som det faktiskt är klack på, det ni. Och för första gången på många år fick jag inte ont i fötterna, det beror nog på att jag gåttner en del i vikt   dock är det väl inte riktigt min stil av skor men det får duga tills vidare. Nej nu sätta igång och jobba lite då. Ha en trevlig kväll gott folk

Av Jess - 1 april 2014 06:42

God morgon. Har sovit som en sten och nu har jag tagit rekotd. Jag har sovit 6 timmar i sträck men ett uppvaknande då Diddi klev upp runt fyra. Känner mig utvilad men har ont i skallen. Det är iofs inget ovanligt Diddi gjorde ett tappert försök att ta läsk och kaffebröd till frukost men den gubben gick inte. Idag blir det bland annat ett vetrinärbesök men även en hel del annat. Nej nu kaffe sen få iväg Diddi innan jag gå till mor och far för lite mer kaffe. Ha en bra dag gott folk.

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards