Alla inlägg den 10 april 2014

Av Jess - 10 april 2014 13:42

Nu en paus så då ska jag passa på och ge lite tips på musik som JAG tycker om att ha högt på när jag städar.

Powerwolf, Dimmu borgir, Arcana det finns mer men prova detta

Av Jess - 10 april 2014 09:00

Solen visar sig och det känns bra, dock gillar jag inte vara i direkt solljus men den värmer och är det nåt jag numer gör så är det fryser. Ställde mig på vågen och idag visade den 90kg så nu är det 2 kilo kvar och jag har 18 dagar till op så det ser lovande ut. Jag har ju inte rört mig så mycket på vågen och var/är lite orolig att inte få bort det sista, men skam den som ger sig. Diddi är lika dålig ännu och hostar så hon nästan kräks, brr, vill inte bli sjuk jag med. Suss har nå storprov idag men det fixar hon galant. Sen så talade hon om att hon inte alls kommer hem på söndag utan måndagen, jaja jag är virrig jag vet. Idag blir det städning och tvättning för i morgon börjar jag jobba igen. Maken jobbar SENT idag så när han kommer hem vet jag inte, har jag tur är han hemma runt 18. Tjejerna blir nog glada när dom inser att det blir chili con carne till middag åt dem, jag tar ju mina mindre goda shakes, jag bara längtar tills jag slipper dessa för nu krävs det massor med järnvilja för att få ner det. Kollade lite på det där med bmi och  jag hade ett bmi på 39,5 och min start vikt var 101kg nu ligger mitt bmi på 35,2 och vikten på 90kg så 11 kilo ner sen den 3 mars, det tycker jag är helt ok men som sagt jag har 2 kilo kvar. Vad är min målvikt då? Jo jag har satt 60kg som målvikt om jag nu skulle gå ner lite till är det inte helt fel men minst ner till 60kg ska jag vilket betyder att jag har 30kg kvar att gå ner och när jag kommit dit har jag gått ner 41kg. Nej nu kaffe och surfa en kortis sen sätta igång. Ha en bra dag där ute gott folk och var rädd om varandra!

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards