Alla inlägg den 9 april 2014

Av Jess - 9 april 2014 20:20

Ja men då var det kväller igen då. Har varit in till Nanna och det blev inget gjort där förutom att vi åkte och handlade. Hon hade ont i magen min lilla snutta. Väl hemma igen så blev det en futtig middag, korv med bröd till Diddi. Hon är ganska tagen av sin jädrans förkylning så hon orkar inget. Suss är även ikväll hos Ninna så det blir ännu en oerhörd knasig kväll. Är det meningen att man ska lära sig att barnen flyttar? För några få årsen bodde alla 4 flickorna hemma nu är det bara Suss (näst äldst) och Diddi (yngst) som bor hemma. Nästa vecka åker ju Suss till Manchester och då blir det bara Diddi hemma och hur skumt kommer inte det att kännas? För även om barnen flyttar ut så har vi Diddi med sina hjälpbehov som tar sin tid men från kl ca 20 är det tok lugnt eftersom Diddi oftast lägger sig senast då oavsett om det är vardag eller helg. Tja jag får väl spela lite w.o.w då för jag kan ju inte lägga mig än då är jag snart vaken igen tyvärr. Lite kaffe nu och kolla bloggar sen lite w.o.w innan det är dags att försöka sova. Ha en bra kväll där ute.

Av Jess - 9 april 2014 10:02

God förmiddag. Här fortsätter det vara sjukstuga, Diddi hostar och snorar så man blir rädd mellan varven, men hoppas det ger sig snart. Snorar lite jag med men är bättre än igår. Susann har fått ont i halsen igen vilket inte är bra, hon åker ju till Manchester på måndag och blir borta till söndag, håller tummarna att hon är frisk när hon åker. Av nån anledning har nån av katterna tyckt att våran säng var en plats att kissa på så nu går tvättmaskinen för fullt. Tur man har ättika för det tar bort lukten, för även om man tvättar känner katten kisslukten även om inte vi människor gör det. Tinglan är nu sitt gamla vanliga jag förutom att hon fortfarande joxar med tungan*S* På eftermiddagen ska jag och maken in till Nanna och hjälpa henne lite där hemma samt så behöver hon liksom vi handla en del. Nu är det 19 dagar kvar tills jag opereras. Jag kämpar som en tok med dom 2,5 sista kilona jag har kvar ner till op vikten, känns lite stressande att det går sååååå sakta neråt nu. Jaja det bara är, jag gör det jag ska och mer kan jag inte göra. Nu ska jag ta lite kaffe samt försöka få i Diddi lite mer vätska. Ha en bra dag där ute.

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards