Alla inlägg den 4 april 2014

Av Jess - 4 april 2014 20:14

Nu är jag slut som människa. Måste börja prioritera sömnen . 3,5 timmars sömn sen jag klev upp i tisdags morse är alldeles förlite helt ärligt. Har haft alla barnen hemma på taco som vanligt på fredagar. Nu ska jag bara ligga här och förmodligen sover jag på fem röda och vaknar väl runt tolv inatt om jag känner mig själv. Ha en bra kväll gott filk.

Av Jess - 4 april 2014 07:10

Vad matt jag blir, läste nyss att vårdgarantin i gävleborgs landsting INTE gäller dyslexiutredning. Underbart ännu en anledning att ev behöva flytta. Alltså gävle måste vara den sämsta staden i mannaminne att  värna om folket, nu pratar jag inte om dom som jobbar inom vården utan dom där förbenade politikerna som sitter och bestämmer hit och dit. Idag kan det ta upp till ett år innan en skolelev med misstänkt dyslexi kan få sin utredning i länet, detta medför långtgående konsekvenser för dessa stackars barn. Ja varför bor man inte i skogen långt bort från allt galensakp? Jo för att man måste ha ett jobb eller tre för att kunna försörja sig. Blir en lång dag dels pga att jag är ruggigt irreterad samt att Diddi är hemma igen för sin krånglade mage. Nej dags att sluta skriva innan jag skriver nåt väldigt dumt angående denna kommun. Ha en bra dag folket.

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards