Alla inlägg den 6 april 2014

Av Jess - 6 april 2014 11:35

Inatt har jag sovit skapligt bra dock vaknade jag av att grannarna var himla högljuda men men. Innan morgon kaffet hos mor och far tog jag en pw på 30 min, men mina knän gillade det inte dock. sen har jag hunnit med att vika lite tvätt samt startat en maskin med tvätt, fixat disken och hunnit spela lite w.o.w så lite har jag gjort iaf. Idag är jag tokhungrig av nån anledning men jag tänker INTE äta jag håller mig till mina shakes. Fast det skulle sitta bra med kött och nån god keso men men det får vänta några veckor. Kommer börja med att äta barnmat faktiskt, dietisten tyckte det var himla smart för då får jag i mig det jag ska ha i näringsväg utan att överäta och riskera att dumpa. Men jag längtar verkligen efter att få äta nåt för jag är väldigt less på nutriletts vanilj nu ( det är det ända jag får i mig av sånna där pulver shakes) Jag har smått börja planeringen av mina måltider som ska vara efter min operation. Det kommer bli ett himla ätandes om man ska kola hur ofta jag ska äta så i början måste jag ha larm för att komma ihåg att äta samt ha koll på hur mycket vätska jag får i mig. Jag har 3 kilo kvar till opvikten och jag sliter för att få ner den och jag SKA komma dit ner om jag så ska slita ihjäl mig   . Ska göra en kycklinggryta till flickornas middag idag och kommer göra ris till, hoppas att Diddi äter bara. I morgon ska jag med TIngeling till vetrinären för hon ska ta bort sina hörntänder samt att jag ska med Diddi till dietisten för och få lite kostråd mm dels pga hennes ibs men även då hon är oerhört selektiv  med vad hon äter. Ne nu dona lite senare på eftermiddagen så blir det ju F1 race. Ha en underbar dag gott folk

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards