Alla inlägg den 5 april 2014

Av Jess - 5 april 2014 07:16

Mycket riktigt vaknade jag mitt i natten fast dock inte tolv utan halv ett. Jaja det är min lott i livet. Susann var fortfarande vaken såg jag för det lyste i henne rum samt att jag hörde att hon tittade på antingen tv eller nåt på datorn senare. Så vad roade jag mig med då, tja spelade wordfeud med H och tittade på film. Försökte sova vid fem men nepp gav upp kl sex. Katterna har legat och myst i soffan med mig men stackars Herbie fick vackert ligga på golvet.

Men han vet sin plats iaf, fast han brukar ligga i sängen tillsammans med tjejerna för där finns det mer yta så då får han plats. Idag blir det lite F1 bland annat men tvätten har tagit över hemmet så det blir till att toktvätta. Kan inte förstå att det blir såhär varje jobbar vecka   . Nu är det 23 dagar kvar tills jag ska opereras, den 15 ska jag dock till huddik inför operationen för lite kontroll samt träffa narkosläkaren. Nej nu lite kaffe sen kolla om mamma och pappa vaknat än, föör här hemma lär dom ju inte vakna än på ett bra tag antar jag och jag är sjukt less på att vara vaken ensam. Ha en kanon dag gott folk 

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards