Alla inlägg den 28 februari 2015

Av Jess - 28 februari 2015 14:52

Ibland känner jag mig ganska ensam eller inte ensam men bortglömd. Förvisso så är fallet, ibland ytterst sällan duger jag eller familjen. Men har insett att vi inte blir accepterade för dem vi är så varför igentligen sakna ? Tja jo jag var en väldigt social person, kan sakna det ibland men ärligt så känner jag mig hellre ensam ibland än osynlig bland andra. Dom vänner jag pratar med ( ja via nätet då dom bor en bit ifrån) är inte lätt att styra ihop nåt med men de finns iaf där när man behöver det. Jag har försökt få kontakt åt både det ena och det andra hållet med det som var men nej ingen är intresserad helt enkelt. Varför dessa tankar nu? Det är väl våren som får en att tänka på lite allt möjligt. Dock så finns det en sorg som fortfarande gör ONT och saknaden efter Älvan är inte mindre. Vem ska jag nu hitta på tossigheter med? Tja jag för göra det bästa av situationen helt enkelt! Nej fy vale detta går inte , rycka upp sig och planera vad för godis man ska peta i sig ikväll   

Av Jess - 28 februari 2015 10:50

Så var det lördag igen då. Idag känns det lite bättre i magen, inte lika svullen och öm men får tänka mig för annars lär det bli bakslag. Maken var tvungen att jobba trots att det är helg, det känns inte så kul men nån måste ju ta ansvar! Det är bara jag och Diddi vakna av oss som är hemma. Ska försöka få henne i duschen så hon får minnsan borsta sit LÅNGA hår innan annars lär det inte gå att reda ut! Har dammsugit men tagit det väldigt försiktigt och det tog minst dubbelt så lång tid att dammsuga än normalt! Men jag hatar verkligen grusiga golv och denna årstid betyder grus och ännu mer blir det då vi har 2 långhåriga pälsmonster. Ska tvätta täcken så det blir gjort, har lånat 2 täcken av Susann medans. Till middag idag ska jag göra limequorn och till det får familjen ris samt att det blir sallad till (jag hoppar riset men tar sallad) Det spritter i hela kroppen och jag vill ut i det vackra vädret och löpa men det får vänta, för det fösta skulle jag kanske klara 3 löpsteg innan jag fick för ont och för det andra är det för tidigt inpå op. Nej nu lite kaffe och en macka, kanske lite dötid på FB sen tvätta lite. Ha en bra dag där ute.

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards