Alla inlägg den 18 februari 2015

Av Jess - 18 februari 2015 18:59

Nu är det så att mitt matförråd börjar sina i frysen och jag har noll inspiration på maträtter att göra. Behöver nu er läsares hjälp med recept på vegetariska maträtter som går att frysa in,det  får heller inte innehålla nötter eller skaldjur. Fisk kan gå men helst inte och görna proteinrika rätter.Snälla dela med er av era tips!

Av Jess - 18 februari 2015 13:30

Oj , jag är väldigt ledsen men jag hinner inte updatera som jag vill, det får ni ha överseende med. Jag har pluggat massor och har massor kvar att göra. Hela förmiddagen idag har jag pluggat, har gjort en sammanställning av fakta mm som jag hittat till min realia uppgift, nu har jag kvar att översätta den till engelska vilket kommer driva mig till vansinne. Jag har även pluggat några timmar psykiatri eftersom jag har prov på fredag. Ska plugga nån timme till innan jag ger mig för idag. Vill ha allting klart och inskickat innan jag ska sövas ner och dem ska göra den där titthåls diagnostiken nästa torsdag, jag vet ju inte vad eller om dem finner nåt så jag vet inte hur länge jag blir kvar på sjukhuset eller hur jag kommer att må efteråt, så det är lika bra och få allt gjort innan dess.

 

  Jag är gräsänka igen då maken är borta några dagar på utbildning eller nåt sånt, antar att detta är nåt jag får vänja mig vid då hans roll på jobbet ändrats en hel del. Det är samtidigt spännande att se hur han utvecklas samt att det är utvecklande för hela familjen att det blir lite ändringar. Det har det senaste året skett en massa förändringar i familjen även om det är en del av dem som är personliga förändringar. Livet är ju förändligt och man följer sin väg så finner man till slut den rätta även om det innebär att man grenar ut lite. 

Har varit ute på en prommis med vovvarna,vi var ute ca 35 minuter och när vi kom hem hade jag två dränkta geggmonster istället för hundar. Jag tycker verkligen om våren och så men jag tycker INTE om att hundarna blir så SKITIGA, men det är bara att gilla läget, har man djur så har man! Så efter jag rastat vovvarna sista svängen ikväll så blir det till att torka av golven!

 

   Nanna och Diddi ska få nuggets och ris till middag eftersom maken inte är hemma (han äter inte kyckling och fisk), Susann ville inte ha så då får hon fixa nåt eget och vad jag ska äta vet jag inte riktigt. Kanske blir det en vegofilé och potatis eller så gör jag nån linsröra, nåt blir det iallafall. Sen ikväll när allt är fixat och allt är lugnt så ska jag försöka spöa min mor i ett spel på Fb för jag kan ju inte låta henne leda över mig, eller hur mamma?   Nej ta lite kaffe nu och kolla av Fb en sväng sen fortsätta plugga ett tag. Var rädd om varandra!

 

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards