Alla inlägg den 19 februari 2015

Av Jess - 19 februari 2015 19:32

Snart så är det kväller i detta hem. Idag har jag nog pluggat lite för mycket vilket har lett till att jag är mer förvirrad än "normalt". Gjorde soppa och pannkaka till middag åt barnen idag, jag orkade inte göra i ordning nåt till mig så jag tänkte jag skulle vara smart. Tog en pankis ( laktosfri) och liiite sylt, hann få i mig 2 små bitar sen började jag må så illa att jag torrspydde ett bra tag. Fan att jag inte kan äta det jag vill och som jag ska, detta driver mig till vansinne snart. Barnen blev nöjda och det är ju huvudsaken. Jag saknar maken så det gör ont, tur han kommer hem i morgonkväll! Har gjort ett vattenbyte i det stora akvariumet och ska ta det lilla i morgon. 

 

    Diddi har varit inne på sitt rum ända sedan hon kom hem från skolan, Nanna är på sitt rum och Susann har åkt till arlanda för att möta upp Chris. Min snälla pappa ska hämta dom vid tågstationen inatt så dom kommer hem, bussarna slutar ju gå runt 23 på vardagarna. 

 

   I morgon fyller Chris 20 så vi ska fira honom som vi gör i sverige, men det får bli på kvällen så alla kan vara med. Blir tårta mm, han har inte varit med om att man firar nån så när dom fyller så det skall bli kul. 

 

   På lördag så ska det handlas till djuren, mat mm så det finns då det börjar sina lite smått, samt att det ska handlas godis och så. Sen så ska jag plugga som vanligt. Hade lovat mig själv att inte plugga nå mer nu förens på lördag men det blir till att läsa igenom i boken samt anteckingarna innan jag ska lägga mig. Ska straxt ut med hårbollarna en sista sväng efter det ska jag slänga mig i duschen!

 

  I morgon har jag första provet i psykiatri och jag vet att jag kan det men blir ändå lite orolig då jag vet att jag kan få tilt när jag måste sitta i en stor aula/sal med en massa andra m'nniskor när jag ska skriva samt att jag inte får ha lurar i med musik. Jaja, det blir vad det blir.Iris stal en 1,5 L pet flaska och har roat sig kungligt i 1 timme så nu är hon ganska trött för en gångs skull! Nej nu ut med lurvbollarna sen är det kväller!

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards