Alla inlägg den 24 februari 2015

Av Jess - 24 februari 2015 10:13

Orkade inte blogga igår så jag hoppade det. Var iaf på sjukhuset igår och gjorde de förberedande inför torsdagen. Fick mig ett och annat gott skratt måste jag säga. Fick träffa allt som allt 3 läkare och dom konstaterade det jag redan visste, att jag är undernärd.    Det är ju bland annat därför jag ska göra denna diagnostik. Kommunikation mellan avdelningarna verkar ju inte fungera alls. Men jag passerade testerna även om det var lite gränsfall på just det där med näring men det är liksom därför jag gör detta. 

Det är tur att jag vaknar stup i ett på nätterna nu, för jag insåg att frysen var avstängd och vi hade himla tur att det inte var tinat för frysen är FULL med mat!

 

Idag ska jag öva på att göra mest ingenting vilket gör att det kryper i hela kroppen, ja ni med adhd vet nog vad jag menar. Så jag tvättar lite och ska dammsuga sen ska jag försöka göra inget, jo middag och rasta vovvar men inget annat.Sen ska jag iofs till tandis också. Får se hur det kommer att gå. Som det känns nu håller jag på att spricka av rastlöshet! Ha en bra dag got folk

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards