Alla inlägg den 22 oktober 2014

Av Jess - 22 oktober 2014 13:35

Idag är det inte så skönt ute, trodde jag skulle förfrysa när jag var på morgon promenaden med lurvbollarna. Tog en prommis på ca 40 minuter och trots att jag hade lager på lager så frös jag, troligen berodde det på att jag inte hade nå annat än ett par tunna skor på fötterna istället för ordentliga skor. Har varit iväg och beställ mediciner och näringsdrycker som Diddi behöver och tog då mig i kragen och köpte dojorna jag tittade på förra veckan. Så nu är jag varm och torr om fötterna när jag  är ute. Såg även att det var rea på bh:ar på hm och köpte mig en ny det blev även ett par nya brallor och en långärmad tröja. Inget av klädesplaggen var svarta det ni   , brallorna är gråmelerade, tröjan vinröd och bh:n vit. Ja jo det har nog slagit runt i huvudet   . Varit till mamma och druckit kaffe innan jag och hårbollarna gick dit så tog vi en rastningssväng före. Nu invänta att Diddi kommer hem för då ska vi försöka hinna göra lite läxa innan hon ska iväg med sin kontaktis ett tag. Ska försöka få fingrarna ur och gå igenom min garderob så jag kan hitta mina kläder, som det är nu ligger allt på samma hylla vilket leder till att jag inte hittar nåt alls. Ska göra en köttfärssoppa till middag idag hade jag tänkt och till det nåt mumsigt bröd. Orkar inte vara så avancerad idag när det gäller mat. Ska rasta snabeldraken som vanligt och ta en lite längre prommis under eftermiddagen sen blir det pälsvård. Förutom det blir det bara till att lata mig. Nej nu lite kaffe och spela lite fåniga spel på fb. Ha en bra dag i höstrusket.

 

   Ben gnagning pågår (bilden är från igår)

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards