Alla inlägg den 8 oktober 2014

Av Jess - 8 oktober 2014 18:56

Ja jag skulle behöva klona mig till några fler så jag hann med det jag ska men men nu har jag gjort det så var mest angeläget idag och nu är jag slut som människa. Glömde ringa läkaren men får göra det i morgon eller nåt. Idag har jag sovit ca 1 timme sen var det kört. Tittat på en kort film på 30 minuter med Nanna, det var nåt japansk tecknat. Sött och roligt. Har tragglat matteläxa med Diddi vilket inte är lätt då jag själv är helt bakom flötet när det gäller den typ av matte hon har nu, men vi gjorde några uppgifter i allafall sen om dom är rätt är en annan sak. D Sen ammsög av då det var en massa tussar och jag avskyr om mina golv är grusiga och tussiga. Tog fram chili con carne ur frysen och kokade ris, det var bara flickorna som åt det. Själv tog jag en smoothie och ett smörgåsrån, fick i mig nästan 0,5 dl av smoothien och hela rånet. Sen tog jag tag i allt pappersarbete som skulle göras så nu är det bara till att köpa frimärken och posta dem. Tagit korta prommisar på 30 och 20 min på eftermiddagen med Lucky, på förmiddagen blev det en på 1 timme. Är grymt stressad inombords för jag vet hur mycket jag måste hinna med i morgon men det är bara att gilla läget och som tur är så är jag ledig. Ska ju baka till Nannas födelsedag samt städa toaletterna +badrummet sen är det en del annat med. Nej nu ska jag försöka stressa ner och bara vara.

 

PS. Nu har jag nått min målvikt!!! mars 2014,, 102 kg, 7 oktober 2014, 60 kg och är i mål!

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards