Alla inlägg den 20 oktober 2014

Av Jess - 20 oktober 2014 21:53

Nu har Iris varit hos oss 1 dygn och det flyter på. Hon var livrädd för trappen upp till lägenheten men med tålamod och en fast hand så går hon nu i trappen både upp och ner. Lucky är mallig och är lite vaktig när vi möter andra hanar men det har han inget för. Idag fick jag för första gången ta tag i honom ordentligt sen var han exemplarisk när vi mötte andra hanar. Iris är en självsäker tjej (förutom i början för trappen) hon traskar på och hittar på bus. Hon är oerhört lyhörd och kontaktsökande, fördelen med henne är att hon är en allätare och hon äter verkligen allt   . Jag hoppas Lucky tar efter just att lyssna när man kallar. Har en liiten pipleksak i jackfickan som jag använder och Iris lyssnar direkt medans Lucky bara går vidare, men skam den som ger sig. Ska bli så kul och intressant att träna vovvarna.Lägger in en filmsnutt och 2 bilder från sängåendet igår.


     

Idag har jag varit och fixat till naglarna och här kommer en bild på resultatet

 

Nu är jag på jobbet och ska göra 1 natt sen ledig tills på fredag , dock har jag en hel del att göra iaf. Ha en bra kväll gott folk

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards