Alla inlägg den 9 oktober 2014

Av Jess - 9 oktober 2014 17:49

Nä nu tänker jag inte göra ett enda handtag till idag. Vet att jag har lite kvar att göra men det får vänta tills i morgon.

 

     

Tårtbotten, chokladbollar och 2 sockerkakor belv det samt att jag gjorde en vanlig korvstroganoff och en vegetarisk korvstroganoff.

 

Toaletterna är rena samt att jag har hunnit tvätta lite. Nu kaffe och bara vara

Av Jess - 9 oktober 2014 12:30

Ja nu har jag bakat 38 kokos kakor, 45 mördegs kakor, 40 chokladmuffins och en tårtbotten och allt är laktosfritt då min ena borsdotter är laktosintolerant. Ska baka sockerkaka och chokladbolla också sen har jag bakat klart. I morgon så snor jag ihop tårtan så den får gotta till sig tills på lördag då Nanna fyller 19år. Sen så står städning på schemat samt en långprommis med Lucky. Sen blir det läxläsning med Diddi, idag får vi se om det går lite bättre.Till middag gör jag det enkelt för mig och gör korvstroganoff ( även en vegetarisk till mig) och pasta. Tror det blir en tidig kväller ikväll, fast det tror jag bara, brukar sluta att jag inte kommer i säng förens sent iaf.

 

     

Av Jess - 9 oktober 2014 07:26

God morgon i stugorna. Idag vill jag bara dra täcket över skallen men så kan man inte göra. Diddi vaknade långt före fem och själv har jag sovit som en kratta. Så fort hon kommit iväg med skoltaxin ska jag ta en lite sväng med Lucky innan jag beger mig till affären för att handla så jag kan baka. Nej lite mer kaffe sen kicka igång dagen. Varrädd om varann där ute

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards