Alla inlägg den 10 oktober 2014

Av Jess - 10 oktober 2014 10:26

Sitter och filosoferar lite över människor. Alla är vi olika men ändå lika, varför kandå inte folk acceptra att alla är sig själva? Fick jag som jag ville  (en dag får jag det men inte just nu) skulle jag bo i skogen för att där är det lugn och ro samt slippa korkade och oförstående människor.( ber om ursäkt för mina hårda ord men det finns anledning till dom tyvärr) Jag följer min väg och inte din, jag vil bli accepterad för den jag är liskom jag ska acceptera den du är. Samma sak gäller det när vi kommer till religion, jag är troende men inte kristen, jag är wiccan och jag är stolt över det. Är du stolt över det du tror på? För det ska man vara och man ska våga vara öppen med det utan att nån ska dumförklara. Snart är det samhain och för mig är det en stort och betyder oerhört mycket. I min familj har vi olika saker vi tror på och olika religioner, vi är med andra ord mångkulturell. Nu är det iofs bara jag som firar mina sabbatar( men vi firar jul, nyår,påsk och midsommar som dom flesta.)familjen får hänga med på ett bananskal dock bara när det gäller maten, det andra gör jag i avskildhet antingen instängd i ett rum för att få ensamhet eller utomhus. Nej jag måste ta tag i att sy kläder för nu är det snart iskallt jämnt och jag fryser tillräckligt som det är nu. Har hittat några fina mönster ska bara hitta tyg också. 

Jösses vad tiden rinner dags att ta tag i dagen göromål.

Av Jess - 10 oktober 2014 07:12

   Ja inatt har jag haft fruktansvärt ont i magen. Dock är det bättre nu men jag är väldigt trött kan jag säga. Nu är det tätare med magsmärtorna varför vet jag inte. Jaja det som inte dödar det härdar. Lucky är rastad och kattlådorna mockade. Sitter här med en kopp kaffe och väntar på att klockan ska bli 8 så jag kan titta på F1 träning 1, ja jag är F1 torsk. Jag gillar motorsport dels pga ljudet men sen är det så att sen jag träffade min make så har jag fått titta en hel del. Ävenmin svärmor är motor torsk*S* Håller tummarna att Bianchi får behålla livet efter den otäcka kraschen i söndags på suzuka circuit. Visst är jag knäpp men det bjuder jag på. Idag ska jag göra klart tårtan men det blir mot kvällningen. Sen så har jag akvariumet, golven och dammning samt läxa med Diddi så det blir en ganska lugn dag innan min arbetshelg börjar. Och givetvis så äter familjen tacos då det är fredag, även jag ska försöka äta dock vegetarisk variant . Hur ser din dag ut?

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards