Alla inlägg den 7 oktober 2014

Av Jess - 7 oktober 2014 18:42

Jaha, då har vi varit i falun på djursjukhuset och gjort fertilitetstest på Lucky och tyvärr är han steril. Men han är min stora bäbis så det gör inget. Det blir även lite enklare då vi får hem Iris så det så. Blir inte lika mycket passande. Har hunnit sova 2 timmar vilket är helt ok. Dock är jag seg och känner mig lite små konstig i skallen. Maken och barnen fuskade med maten idag och åt pizza själv värmde jag en vegetarisk lasange men fick bara i mig 1/4 och kan ju tillägga att en 1 åring hade inte blivit mätt på hela den portionen. Jag vet banne mig inte vad jag ska göra för att få i mig lite mer per måltid. Färgen på mina händer fick till och med vetrinären att reagera så jag får ringa i morgon vare sig jag vill eller ej. Jag mår inte dåligt måste jag tillägga men fryser nå så sjukligt och är iskall hela tiden. Jaja det blir nog bra tillslut . Ska jobba inatt men är sedan ledig 2 nätter innan jag jobbar helgen. Ska baka och göra storkok på min lediga tid samt träna med Lucky naturligtvis. Nej nu kaffe så jag kan värma händerna och så ska jag kolla lite bloggar. Ha en bra kväll ni som läser.

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards