Alla inlägg den 17 oktober 2014

Av Jess - 17 oktober 2014 12:36

Ja då har jag matat snabeldraken och rastat moppen så nu är golven rena en liten stund, iallafall tills jag varit ut med Lucky igen   Har även hunnit damma lite hjälpligt samt tvättat en maskin tvätt och hängt, så länge jag har att göra så täker jag inte på hur nervös jag är inför utställningen. Fick tips om canavasburar som är billiga så jag håller tummarna att det finns nån kvar i morgon när jag ska åka och kolla om det finns nån kvar. Den jag haft åt Litha,Menja och Krux har jag kastat då den hade gjort sitt och den kostade 1500kr när jag köpte den för 9 årsen och den jag fått tips om kostar 300kr, lite billigare alltså   . Ska ta och fixa toaletterna och torka skåpluckorna i köket sen har jag banne mig gjort mitt här hemma, nja jag ska ju göra tacos med men inget mer förutom gå ut med Lucky då och ta honom till trimmet. Måste ju ha lite ork tills imorgon då jag ska BADA lucky samt lyckas få honom torr också   Jaja det blir nog bra. Nej nu lite kaffe innan jag anfaller det jag har kvar.

Av Jess - 17 oktober 2014 09:08

  Äntligen fredag och jag har ledig helg. Börjar min ledighet med  att städa av här hemma sen ska Lucky iväg och trimmas på eftermiddagen så han är fin till utställningen på söndag. Idag kommar alla flickorna och Johan att äta tillsammans med mig och maken, blir mysigt. Ska nog ta mig ett glas rött ikväll när jag och maken ska titta på vampire diaries *S* I morse när jag skulle kliva på bussen från jobbet fick jag skämmas, jag kände inte igen min egen lillebror, till mitt försvar  så va jag trött samt att han nu var korthårig och hade glasögon , hade han inte vinkat hade jag inte känt igen honom. Fy på mig! Nej nu i med kaffe innan Lucky ska rastas sen städa. H en bra dag got folk

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards