Alla inlägg den 14 oktober 2014

Av Jess - 14 oktober 2014 12:35

Har varit och tagit prover igen nu på morgonen, fick mig ett gott skratt när hon som skulle ta proverna kollade mitt legitimation. Hon tittade på det och sa att det inte var jag, jo sa jag men jag väger drygt 40kg mer på kortet. Till slut gick hon med på att det var jag, kanske dags att skaffa nytt legitimation kanske   . Efter provtagningen så bar det av till köpis för att kolla på skor och en jacka, jag formligen hatar att handla kläder. Hittade ett par kängor men snål som jag är vägrade jag köpa dom. Efter 1 timmes kläd letande hittade jag en jacka men var osäker på om jag ville ge det den kostade. Gav upp och skulle köpa den, då kom en expedit fram och vi pratade lite, hon tog fram den jackan jag ville ha men i en storlek small, jag trodde hon drev med mig. Jag provade den och jaha jag har alltså small. Dock är det ingen jacka man har när det är riktigt kallt ute( den håller iaf till minus 10 skulle jag tro iaf) men den är varmare än det jag har. Så jag köpte den samt att jag hittade 2 par svarta jeans för 50kr styck så jag köpte 2 par och där blev det strl 36. Jösses alltså jag hade storlek 50/52 i mars och nu alltså small , det är några storlekars skillnad. Köpte ett par VARMA vantar med och dom var inte billiga men jag köpte dom ändå för jag får ont i händerna så kall är jag och är jag då ute blir det ännu ondare. Nu harjag jordens ågren för att jag spenderat pengar på mig själv. Detjag nu saknar är långärmade tröjor samt tåliga vinterkläder och dojor sen så överlever jag denna vinter hoppas jag. Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig och försöka sova nån timme, ska ju ut och jobba 3 nätter nu. Får se om jag blir väckt när Didd kommer hem från skolan eller om hon smyger, är ganska säker på att hon väcker mig. Ha en bra dag trots regn och rusk ute.

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards