Alla inlägg den 15 oktober 2014

Av Jess - 15 oktober 2014 17:20

Hej och hå! så har jag börjat nysa som en tok igen, vette katten om det är en förkylning på gång eller allergi. Jaja det visar sig antar jag. Har sovit som en sten 4 timmar, jag lånar Diddis kedjetäcke och sover som en sten med det.  Lucky är inte så road av att jag sover med det för han finner täcket obekvämt att ligga på   . Har inte gjort så många knop idag,är lite seg. Nu är det klart att den 25 kommer Iris hem till vår flock, vi ser fram emot det massor. Hon får lifta med en blivande valpköpare som vi ska möta upp ca en mil hemmifrån. Har allt klart för att ha 2 hundar så jag behöver inte komplettera nåt tills Iris kommer, ganska skönt. Idag blev det latmans mat, alltså pyttipanna och stekt ägg till dom som ville ha, jag har dock inte käkat nå än för jag provade på att äta en rostad macka  (surdegsrost) med ost  och det gick ganska bra men känner mig konstig i magen och mår lite illa så jag väntar lite till och tar en portion gröt i stället. Tog ju med rotsaker till jobbet igår och kokade soppa på så det ska jag ta när jag kommer dit, blev 3 portioner åt mig (dock 1 normal portion för en icke opad). Tvättmaskinen går för fullt vilket kommer betyda att halva hemmet blir prytt med tvätt som ska torka. Så blir det när man är lat. I morgon så ska kirurgen ringa nån gång mellan 13 och 15 angående proverna samt uppföljning av hur det går att äta. Nej lite surfande innan jag ska göra lite gröt. Ha en bra kväll där ute.

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards