Alla inlägg den 21 oktober 2014

Av Jess - 21 oktober 2014 19:09

Ja men då har denna dag blivit kväll. Livet med två hundar fortgår. Lucky har fått en lite kaxig attityd när vi möter andra hanar men det har han inget för kan jag lova. På förmidagens långis så försökte han när vi mötte en schäfer men då fick han veta att det är JAG och inte han som är ledare. Samma sak nu på kvälls långisen men då räckte det med en en lätt kick med foten så blev han paff och knep kork. Som tur är så går detta att jobba bort, dom hanar han hittils mött innan vi fick hem Iris funkar så det handlar bara om fjant och osäkerhet. Fick besök av en kompis på förmidagen, vi åt vad man kanske kan kalla frukost, hon är också gbp opad. Sen har jag städat och tvättat samt gjorde ne krovstroganoff till middag och till det vill Susann ha snabbmakaroner. Nu ska jag bara vara och snoka på nätet , blir nog en tidig kväll, blir en kissrunda till innan sängen. Vovvarna fick varsit ben av husse när han kom hem idag och nu ligger dom på varsit håll och gnager.

   

Ha en bra kväll alla

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards