Alla inlägg den 3 oktober 2014

Av Jess - 3 oktober 2014 20:22

Så var det kväller igen. Har varit på valbo bk med Luck idag, vi träffade Lisa och hennes vovvar. Tack vare henne har jag hittat ett sätt att få Lucky att hålla kontakt. Visst har både han och jag massor att lära. Jag  är så glad att jag träffat Lisa hon har massa kunskap och jag känner mig inte helt bakom flötet när jag har henne att luta mig mot*s*

Lucky var jätte duktig och efter träningen somna han som en sten. Sitter här i nästan total tysnad, Tjejerna är på sina rum, maken hos nån kompis till honom djuren sover. Alldeles harmoniskt och lugnt *S*. Ska nog göra lite te sen och mysa ner mig i soffan och bara njuta av lugnet. Ha en underbar kväll alla

Av Jess - 3 oktober 2014 09:27

Ja då var det fredag och jag har ledig helg! idag ska jag och Lucky till valbo bk och träffa lite kompisar. Vi har aldrig träffats förr men pratat lite på nätet. Vi har mer än vovvarna gemensamt och det är att vi båda gjort en gbp operation. Hon har tre tikar, en i varje färg plus att hon har en liten blappis tror det var en lapphund. Det ska bli jätteskoj att träffas och träna ihop. Jag har ju ingen som helst träningskunskap förutom det jag lärt mig själv, alltså grundlydnads kommandon som tex sitt,ligg,stanna,hit,fot  mm. Dock behöver jag lite råd med min stora bäbis då jag antingen gör fel eller så har han lite svårt att få in det, kanske en blandning av båda delarna. Han är genomsnäll och skulle aldrig göra en fluga förnär men han är inte den smartaste vovven jag haft, fast vem vet jag kanske har fel sätt för just honom med inlärningen därför är det bra med nån annans kunskap. Kul ska det bli iaf.

Jag borde kanske sova men jag är för pigg för det så jag sitter v'l vid datorn en stund sen ska ja gå igenom Luckys päls lite. Tja det blir vad det blir. Vad hittar ni på idag då?

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards