Alla inlägg den 23 september 2013

Av Jess - 23 september 2013 15:00

Känner mig otroligt stressad trots att jag är ledig från jobbet och har tagit bort engelskan. Vet inte om det är så att allt kommer ikapp nu. Har sovit dåligt vilket resulterat i att jag är virrigare än vanligt. Idag har jag städat och tvättat en del samt gjort lite skolarbete. Susann är ledig från skolan ,Lilltrollet har varit i skolan och skall idag även träffa sin kontaktperson. Vad dom skall hitta på vet jag inte. Nanna var vaken till efter åtta i morse så henne ser man väl inte förens till kvällen. Ska till biblioteket en sväng senare och låna om boken utrensning av Sofi Oksanen. JAg måste säga att jag har noll behållning av boken trots att den borde vara intressant, jag vet inte om det är pga sättet den är skriven eller om den bara helt enkelt är tråkig.Jaja snart färdig med allt vad som rör den boken tack och lov. Ikväll eller rättare sagt efter jag varit till biblioteke så ska jag fly verkligheten och in i W.O.W, känner att jag behöver det nu. Nej nog om detta nu. Ha en fin dag alla

Av Jess - 23 september 2013 13:33

Igår var det Mabon, det är en av dom åtta sabbatarna jag firar. Just nu har jag inte riktigt tid att fira  som jag vill. Men jag gör på mitt egna lilla sätt. Snart kommer även Samhain och det är det wiccanska nyåret, den kristna högtiden kallas alla helgona.Dock firas Samhain den 31 oktober alltid.Lägger in en fin dikt m mabon.

 

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards