Alla inlägg den 11 september 2013

Av Jess - 11 september 2013 20:00

Jaha då har snart min lediga (från jobbet inte skolan) vecka gått. Jag hinner knappt annat än plugga , jobba och göra det jag brukar. Maken får stå för middags maten för jag hinner faktiskt inte. Dagarna går fortare än jag hinner med vilket känns lite jobbigt men men. Igår gjorde jag nåt jag inte gjort på flera år, jag tog ledigt från allt i 5 timmar hetl och vad gjorde jag dom timmarna? Jo jag spelade W.O.W det var så otroligt avkopplande och jag kunde flyverkligheten ett tag. Jisses vad kul det var och vad mycke nytt sen jag spelade sist. Annars har vekcan som gått bestått av det vanliga,plus alla förbenade nyheter som Lilltrollet ska titta på eller läsa på nyhetskanalen.Jaja det går väl över om nån vecka då hon hållt på nån vecka nu. Nä nu göra kaffe och titta på warehouse 13 innan det 'r dags för en sista sväng med vovven. Jag hoppas jag kan sova inatt annars får jag spader snart. Fast det är nog bra att jag inte kan sova på natten för jag kliver ju på min arbetsecka på fredag, så då blir det 6 nätter (på 7 dagar) plus skola. Ha en bra kväll alla

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards