Alla inlägg den 3 september 2013

Av Jess - 3 september 2013 22:06

Dagarna går i rasande fart och jag gör inget annat än jobbar, pluggar och försöker hinna med familjen. Känns som att om jag inte är på jobbet sitter jag med näsan i skolböckerna samtidigt som jag tex städar eller liknande. Jaja det bara är och det är som folk påpekat snyggt självvalt. Försöker komma på nån lösning på Lilltrollets matproblem i skolan  (ja överhuvudtaget) hon äter inte i skolan överhuvudtaget. Dom har provat med att dom ska hämta mat och att hon får sitta i ett eget rum, även provat att få äta med en vuxen men nej det funkar inte alls. Så hon äter nåt på morgonen sen så äter hon inget alls i skolan vilket gör att hon är jätte hungrig när hon kommer hem på eftermiddan och är inte så rar och go då. Hon har även fått valet att bestämma egna maträtter då dom har egen kock på skolan men inte det heller. Vi har försökt få henne att ta med matlåda, smörgås eller näringsdryck men hon vägrar. Idag så har hon även försökt få åka hem från skolan men det fick hon inte, för börjar hon få åka hem så kommer hon göra som på förra skolan, nämligen sätta det i system när hon har tråkigt. Ja dessa goa unika ungar, hur ska man göra ?? Nej nu jobba och plugga lite då. Ha en bra natt alla

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards