Alla inlägg den 17 september 2013

Av Jess - 17 september 2013 22:08

Har tagit beslutet att hoppa av engelskan denna termin, dels för att jag inte får tiden att räcka till men även för att läraren lyckats trycka till mig så pass att jag har ångest bara jag tänker på lektionerna som i sin tur leder till att jag inte kan sova alls och det leder till slut till att jag kommer smacka in i väggen igen och det är det inte värt. Så jag läser min svenska och tar upp engelskan till vårterminen igen. För jag får inte till det medfamilj , jobb och pluggande och jag anser att familjen är viktigare än att förstöra allt. Så ja det känns både som ett misslyckande men även som att det är rätt val. Nu kan jag koncentrera mig på att få bra betyg i svenskan och även ha ett liv med min familj trots att jag jobbar. Vet att det finns några där ute som nu myser i vetskap om att jag inte klarade av att få ihop det, det gör inget för jag har i allafall försökt! Nej nu ska jag roa mig en stund här på jobbet, sen gå igenom det jag har i prov i morgon.

Av Jess - 17 september 2013 17:49

Att inse att man kommer gå på knä fast man lovat sig själv att inte göra om det. Tja där har ni mig i ett nötskal, men jag får skylla mig själv helt enkelt. Bara bita ihop får ju sova på torsdag iaf för då börjar jag skolan kl 18, sen direkt till jobbet och på fredags morgon efter jobbet till skolan igen.  Känner mig tokstressad pga min engelska lärare som gör en sak menar en annan och så har hon redan bestämt vilka som ska köra kursen. Kul eller inte då. Jaja får gå om den till våren, tror knappast jag kommer vara en av dom ytters få hon kommer ge godkänt. Men ingen kan säga att jag inte gjort mitt bästa så det så. Dock vet jag att jag kommer få lida fan för att jag inte får sömnen jag bör ha men det är mig det drabbar och inte nån annan. Tur det finns treo och en jädrans massa kaffe!!! På fredag efter skolan ska jag försöka ta mig iväg och handla efter det ska jag SOVA och den som väcker mig utan att ha en livsavgörande anledning kommer jag boktavligen sopa till! Jag ska sova tills jag vaknar av mig själv även om det innebär att jag sover till söndag! För då måste jag iaf vakna för det är ju F1 ;) Nej försöka få mitt stressade inre att samla sig inför nattens arbete. Ha en bra kväll och natt alla.

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards