Alla inlägg den 15 september 2013

Av Jess - 15 september 2013 23:11

Ja nu gör jag natt 3 som sagt ledig i morgon men har skolan sen på tisdag kliver jag på och gör 3 nätter. Idag skulle vi köpa skor och jacka till Lilltrollet, jag hade dragit mig för det då det alltid brukar sluta med att det inte blir nåt. Men idag så hittade hon skor direkt, det blev ett par skit snygga kängor med dragkedja och hon hittade en minst lika snygg jacka. Alltså på mindre än 30 minuter hade vi köpt både dojor och jacka. Det var en underbar känsla att det gick så fort för en gångs skull. Lilltrollet är nöjd liksom jag och P. Lilltrollet har även idag varit med sin kontaktperson och dom käkade pizza och tittade på Percy Jackson, när hon kom hem var hon trött. P, jag ,Susann och Nanna käkade även vi utemat idag, lite fusk när man är lat. Jag och Nanna åt från lilla elefant medans P och Susann åt från natti. Kom på att jag måste iväg och ta leverprover denna vecka nån morgon, frågan är bara när jag ska få till det, men det reder sig i slut änden. Väntar med spänning på att få besked snart angående Nannas boendeansökan, nu har dom bara 16 dagar på sig med att ge besked. Det ska ta max 3 månder med svar sen att det tar tid att få en lägenhet är en annan sak. Sen så ska ju Nanna och jag på möte med nåt som heter unga in på tisdag även det ska bli spännande sen är det lite möten ,skola och jobb också, men sen så är jag från fredag morgon ledig från jobbet i en vecka så då ska jag faktiskt unna mig nåt gott att dricka på fredagskvällen så det så. Nej nu göra lite nytta. Ha en bra natt och ni som får sova sov så gott.

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards